loading...
رضا اس ام اس
mohammadreza بازدید : 27 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

به جان جوشم که جویای تو باشم/خسی بر موج دریای توباشم

تمام آرزوهای  منی کاش/یکی از آرزو های توباشم

 

* مسیج عاشقی *

 

بیا آیینه ی چشمان من باش/کویر تشنه ام،باران من باش

خیالت میزبان خاطراتم/خودت هم لحظه ای میهمان من باش

 

* مسیج عاشقی *

 

نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت. تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی

 

* مسیج عاشقی *  

 

باید از آرامش گل ها گذشت ، شادمان چون لحظه دیدار شد بهترین تسکین دل این جمله است ، باید از پیوند تو سرشار شد

 

* مسیج عاشقی *

 

تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام / با خیالت همنشینم ، گوشه ای زندانی ام

 

* مسیج عاشقی *

 

نکردم در این دنیا گناهی ، فقط کردم به چشمانت نگاهی ، گناه من اگر باشد گناهی ، مجازاتم کن هر طور که خواهی .

 

* مسیج عاشقی *

 

کبوترم ، لانه ی من بام توست ، کجا روم ؟ مرغ دلم رام توست

 

، پادشه کشور عشقم ولی ، نگین انگشتری ام نام توست

 

* مسیج عاشقی *

 

آن عشق را در تو ، تو را در دل ، دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم .

 

* مسیج عاشقی *

 

عاشقم کردی و گفتی که عاشقان دیوانه اند / عاقبت عاشق شدی ، دیدی که خود دیوانه ای . . .

 

* مسیج عاشقی *

 

خیلی تلخ که یه اهو تو دام چنقال ها ی یه شیراسیر بشه اما تلختر از اون اینه که یه شیر تو دام چشمای یه اهو اسیر بشه

 

* مسیج عاشقی *

 

زندگی را اشکی بیش نمیدانم ، پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم

 

* مسیج عاشقی *

 

به چه مانند کنم در همه آفاق تو را / هر چه در ذهن من آمد تو از آن خوب تری

 

* مسیج عاشقی *

 

گل فرستادم ، تو بو کن ، اگر رفتم تو با گل گفتگو کن

 

اگر مردم فدای تار مویت ، اگر ماندم ، که باز آیم به سوت

 

* مسیج عاشقی *

در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟

عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری

 

* مسیج عاشقی *

 

همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟

اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام

 

* مسیج عاشقی *

 

اگه روزی در کوچه پس کوچه های قلبم گم شدی دیگه گم شدی چون کس دیگه ای نیست که ازش ادرس بپرسی

 

* مسیج عاشقی *

 

هزار تار رگ دارم و هزار تا رفیق. ولی تو شاهرگی و تک رفیق

 

* مسیج عاشقی *

 

ما ز فیض دوستی افتادگی آموختیم؟ گرچه از داغ محبت چون شقایق سوختیم

 

 

 

 

 

 

 

 

میدنی فرق تو با عشق زندگی گل چیه ....؟ عشق سه کلمه است تو معنی اونی

 

 زندگی یه اجبار تو دلیل اونی گل یه گیاه تو عطر اونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند گوشی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 470
  • بازدید کلی : 8,685