loading...
رضا اس ام اس
mohammadreza بازدید : 33 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

آب نريختـــــم که برگردي
آب ريختـــــم تـــا پاک شود
هر چه رد پاي توست …..از زنـــدگي ام

 


 

زير باران راه مي روم
آغشته ميشوم به بودن
باران هم طعم لبهاي تو را مي دهد

 

هميشه يكي هست كه درد دلت رو بهش بگي
ولي
واي از اون روزي كه همون بشه درد دلت

 



 

دلِ سبــــــزم را گـره زد ...... و رفت تا بـــــــه آرزوهـــايش برسـد
من فقط يک واسطه بودم
دل را خدا داد و تو هم بردي

 


 


 

از خوبان بيشتر ميترسم
روزي تو
خوب من بودي

 


خريدار ندارد
دلي کـــه برايت " لک " زدہ است

 


 

سـرم درد مـيـکـنـد بـراي عـاشـقـي . . .بـا طـعـم ِ تـ ـو

 

عــاشقــانه هــايي که برايتــــ مينويسم

 

 

 

مثل آن چــاي هايي هستند کــه خــورده نميشونـد
يــخ ميــکنند و بــايد دور ريخت
فنجانتــــ را بده دوبـــاره پر کنمـــــ
من زياد اهل چاي نيستم
مرا به يک آغوش گـــ ـــ ـــرم ميهمان کن

 


 

دل من
پشت سرت
کاسه آبي شد و ريخت
کي شود
پيش روي تو
اسپند شوم؟!؟

 

گــــــــر تو بخواهي
دور مي ايســـــتم
چون آخرين چـــــــراغ خيابان
امـــــــــــا روشـــــــــن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند گوشی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 436
  • بازدید کلی : 8,651