loading...
رضا اس ام اس
mohammadreza بازدید : 24 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

* پیامک عاشقانه *

 

برای بیان خوبیهات تمام کلمه های دنیا خواموشند

 

دلت دریای بیکران مهربانیست

 

 قشنگترین لحضه هایم ارزانی نگاه زیبا و مهربان توست

 

* پیامک عاشقانه *

 

یک شاخه رز سفید  تقدیم توباد رقصیدن شاخه بید تقدیم تو باد

 

 تنها دل ساده ایست دارایی من ان هم شب عید تقدیم توباد

 

* پیامک عاشقانه *

 

تک تک روزهایم را می سوزانم تا چشمکی شوم برای شبهای بی ستاره ات

 

* پیامک عاشقانه *

 

هزار گل تقدیم اینه شکسته ای که لبخند تو را هزاران بار تکرار می کند

 

* پیامک عاشقانه *

 

اسمونی یا زمینی هر چه هستی نازنینی توی قلب من همیشه عزیزترینی

 

* پیامک عاشقانه *

 

تورا دوست دارم بیشتر از ستاره ها کمتر از خدا عمیق تر از دریا قشنگ تر از گلها

 

* پیامک عاشقانه *

 

در اوج دل نشاندمت در رهگذار زندگی زمانه گر خزان شود تویی بهار زندگی

 

* پیامک عاشقانه *

 

سحرگاهان که شبنم ایتی از پاک بودن را به گلها هدیه می بخشد

 

 به ان مهراب پاکش ارزو کردم برایت خوب دیدن خوب بودن خوب ماندن

 

* پیامک عاشقانه *

 

روی گل های قرمز با یک مداد قرمز هزار دفعه نوشتم زندگی بی تو هرگز

 

* پیامک عاشقانه *

 

مرا صد بار اگر از خود برانی دوستت دارم/

 

به زندان جنایت هم کشانی دوستت دارم

چه حاصل از جفا کردن چه حاصل قهر ورزیدن

 

/مرا قابل بدانی یا ندانی دوستت دارم

 

* پیامک عاشقانه *

 

اکه دیدی دنیا برات مفهومی نداره تحمل کن شاید خودت دنیای کسی باشی

 

* پیامک عاشقانه *

 

رفتی سفر تنها شدم هم بستر غم ها شدم از درد تو ای بی وفا قطره بودم دریا شودم

 

* پیامک عاشقانه *

 

اگر من شاعرم شعرم تو هستی اگر من عاشقم عشقم تو هستی

 

 اگر من یک کتاب کهنه هستم بدان زیباترین برگش تو هستی

 

* پیامک عاشقانه *

 

قسم به فصل هستی به خدایی که می پرستی عزیز من تو هستی

 

* پیامک عاشقانه *

 

غصه تو برای من شادی من برای تو دلت گرفت بگو خودم گریه کنم به جای تو

 

* پیامک عاشقانه *

 

کاش در اسمان سکوتت لکه ابری بودم تابرای همه دلتنگها یت می باریدم

 

* پیامک عاشقانه *

 

عشق با روح شقايق زيباست، عشق با حسرت عاشق زيباست،

 

عشق با نبض دقايق زيباست، عشق در حسرت ديدار تو بودن زيباست

 

* پیامک عاشقانه *

 

اگر بخواهم انجه در ذهن دارم با تو بگویم هزاران جلد کتاب می شود

 

 اما انچه در قلب دارم بیش از یک جمله نیست دوستت دارم

 

* پیامک عاشقانه *

 

در صفحه شطرنج زندگی همه مهره های من مات مهربونی تو شد و من قلبم را به تو باخت

 

* پیامک عاشقانه *

 

تکرار همه چی تو دنیا خسته کننده است اما تو مثل نفسی تکرارت تضمین زندگی منه

 

بی تو تمام زندگیم تکرار لحظه های تلخه و با تو تک تک لحظه هایم پر از شکوفه های قشنگه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند گوشی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 533
  • بازدید کلی : 8,748