loading...
رضا اس ام اس
mohammadreza بازدید : 19 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 به یادم نبودی به یادت بودم

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

آنقدر رنجی که دنیا با دل من میکند با دل هر کس کند او ترک دنیا می کند / با خودم گویم که فردا ترک دنیا می کنم چون تو هستی نازنین امروز و فردا می کنم...

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

اگر کسی را دوست داری به او بگو، قلب ها معمولا با کلماتی که ناگفته می مانند، می شکنند!!!

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

هیچ بارانی ردپای تو را از کوچه قلبم نخواهد شست... 

حتی سیلاب فراموشی ها!!!

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

عشق واقعی فقط در کتاب هاست ولی ای کاش عشق های واقعی در زندگی ما هم نیز وجود داشت

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

آنقدر که نفس بجای عشقت زدم / عشقت بجای نفسم می آید...

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

به یکی میگویند: عشق یعنی... 

میگوید: فشار دو قلب به دیگری... 

میگویند: عشق یعنی... 

میگوید: نشان دو قلب

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

سر تا سر صحرا تو بخواب و نهراس... 

شیران همه میدانند تو آهوی منی!

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

الماس را تنها در قعر زمین نمی توان پیدا کرد در سطح زمین هم الماس هایی چون تو وجود دارد

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

آسمون به ماه میگه: عشق یعنی چی؟ 

ماه میگه: یعنی اومدن دوباره تو. 

ماه به آسمون میگه: عشق یعنی چی؟ 

آسمون میگه: انتظار دیدن تو

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

----- ---------- 

-- - -- - -- - -- - - -- - - 

-- - - - - -- - - -- 

- - -- - -- - - 

- ---------- 

گاه می توان برای عزیزی چند سطر سکوت یادگاری گذاشت تا او در خلوت خود هرطور که خواست آنرا معنا کند...

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

ياد سهراب بخير،آن سپهرى كه تا لحظه خاموشى گفت: تو مرا ياد كنى يا نكنى ، من به يادت هستم. آرزويم همه سرسبزى توست

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

کنار آشیانه تو آشیانه می کنم / تمام آشیانه را پر از ترانه می کنم / یکی سوال کرد برای چه زنده ای؟ و من برای زندگی تو را بهانه می کنم

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

خدایا جای سوره ای به نام عشق در قرآنت خالیست که اینگونه آغاز شود: و قسم به روزی که دلت را می شکند و جز خدا مرحمی نخواهی یافت

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

منم آن قاب تهی خسته و بی تصویرم /// که برای تو و تصویر دلت میمیرم

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

نم نم عشقت را با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم حتی اگر در طوفان غمت بمیرم

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

در ستایش مهربانیت ، همچون نماز مسافر شکسته ام!

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

به اندازه گریه گنجشک دوستت دارم فکر نکن کمه .گنجشک وقتی گریه می کنه ، میمیره!

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

تو مرا یاد کنی یا نکنی باورت گر بشود گر نشود ، حرفی نیست اما نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

حلالم کن اگر دوری اگر دورم/ اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم ، بگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم/ که میدونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم

 

* پیامک عاشقانه جدید *

 

گنج قارون واسه قارون ، ما رو چه بمال دنیا گنج من ۱تار موته نمیدم به کل دنیا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند گوشی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 471
  • بازدید کلی : 8,686