loading...
رضا اس ام اس
mohammadreza بازدید : 26 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

اگه بگی دوسم نداری جوجو میشم می رم تو باغچه اونقدر جیکجیک میکنم تا پیشی بیاد بخورتم

در خواب ناز بودم شبی .... دیدم کسی در می زند ..... در را گشودم روی او .... دیدم غم است در می زند  ..... ای دوستان بی وفا .... غم با این همه بیگانگی  ...   هر شب به ما سر میزند .

 

نفر همه ی دنیا هستی

 

همیشه وقتی گریه می کنی اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته

 

چرا وقتی بارون میگیره دل آدما میگیره اما وقتی دل آدما میگره بارون نمی گیره؟

اگه یه روز رفتی و دیگه بر نگشتی بهت قول نمیدم منتظرت بمونم اما ازت میخوام هر موقع بر گشتی یه شاخه گل روی قبرم بزار

گفتم غم تو دارم گفتا چشمت درآید  گفتم که ماه من شو گفتا دلم نخواهد

از من پرسید عشق چیست ؟ گفتم : عطش  گفت: آنرا دیده ای ؟  گفتم نه در آن سوخته ام

گل عشق تو هستم شبنمم باش .... دلم دنیای زخمه مرحمم باش .... ز درد بی کسی قلبم شکسته .... به شهر بی کسی ها همدمم باش

 

اگه بگی دوسم نداری جوجو میشم میرم تو باغچه اونقدر جیک جیک میکنم تا پیشی بیاد بخورتم

 

 عشق امانت با ارزشي ست که هر کسي تو قلبش ميزاره براي همينه که هر وقت بخواي عشقت رو از کسي پس بگيري بايد قلبشو بشکوني.

.هر وقت صداي اس ام اس گوشي ات را شنيدي فکر نکن يکي داره برات اس ام اس ميزنه بدون که يکي بيادته.

مي خواستم واسه از دست دادنت گريه کنم ولي ديدم تمام اشکهايم را براي به دست اوردنت ريخته بودم

 

هر وقت دل شکستي يه ميخ به ديوار بکوب و هر وقت دل به دست آوردي يه ميخ از ديوار در بيار . اما بدون جاي ميخ هميشه مي مونه.

 

هر کس بد ما به خلق گويد ما سينه او نمي خراشيم ماخوبي او بلند گوييم تا هر دو دروغ گفته باشيم.

 

مارا یک دل از خوبان جدا نیست .. ولی صد حیف خوبان را وفا نیست .... به دوستان دل سپردن کار سهل است ... زدوستان دل بریدن کار ما نیست ....

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست .... بین من و عشق تو فاصله ای نیست .... رفتی تو ، خدا پشت و پناهت ..... بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست.

یا من زنده نیست ... یا زندگی همین است .... گرزندگی همین است ... بر مرگ آفرین باد .

چندی است که بیمار وفایت شده ام .... در بستر غم چشم به راهت شده ام .... این را تو بدان اگه بمیرم روزی .... مسئول تویی که مت فدایت شده ام ..

همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظه ی زندگی آدم توسط کسی ساخته میشه که شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین لحظه زندگیت را برایت ساخته است.

به چشمانت بیاموزکه هر کس ارزش دیدن ندارد.

دوست داشتن دل میخواد نه دلیل .... دوست دارم از ته دل بی دلیل.

 

 

ای خدا من چیزی دارم که تو در عرش خو نداری منم تو را دارم و تو خود را نداری


ميگي گل رو دوست داري ولي ميچينيش... ميگي بارون رو دوست داري ولي با چتر ميري زيرش... ميگي پرنده رو دوست داري ولي تو قفس ميندازيش... چه جوري ميتونم نترسم وقتي ميگي دوستم داري؟؟؟


رسم زمونه : تو چشم ميذاري من قايم ميشم .........اما تو يكي ديگه رو پيدا ميكني


آسمون به ماه ميگه :عشق يعني چي ماه ميگه يعني بودن درآغوش تو ماه ميگه: توبگو عشق يعني چي آسمون ميگه انتظار ديدن تو


قلبم رو شكستي ولي من بيشتر از قبل دوستت دارم ميدوني چرا ؟؟؟ چون حالا هر تيكه از قلبم تورو جداگونه دوست داره


اگه تونستی پر کلاغ ها رو سفید کنی برف رو سیاه کنی یه بوسه به آتش بزنی یه نفس عمیق زیر آب بکشی اون موقع من می تونم تو رو فراموش کنم


پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت بيچاره از اين عشق سوختن آموخت فرق منو پروانه در اينست پروانه پرش سوخت ولي من جگرم سوخت


عشق مثل يک ساعت شني مي ماند همزمان که قلب را پر مي کنذ مغز را خالي مي کند!


به خدای عاشقان سوگند که اگر بدانم که دو سم نداری گریه نمی کنم بلکه آرزو می کنم کسی را دوست بداری که دوستت نداشته باشد.


دوست داشتن دل می خواهد نه دلیل ... بی دلیل دوستت دارم


غرورت را به خاطر دل کسی بشکن ... ولی هیچ وقت دل کسی را که دوستش داری به خاطر غرورت نشکن


عاشقانت همه نام و نشانی دارند .... آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم


برو روی پشت بام ببین از کدوم طرف داره باد می وزه ... صورتت رو بگیر طرفش ... یه بوس فرستادم بگیرش..


روز اول اتفاقی دیدمت ..... روز دوم الکی چشم به چشت افتاد ..... هفته بعد

دزدکی نگاهت کردم.....

ماه بعد شانسی به دلم نشستی .....حالا سالهاست که یو

اشکی دوست دارم....


کاش می شد بوسه بارانت کنم .... جان عشق را به قربانت کنم ..... ای که دور از من در قلب منی ..... با وفا باش که دنیای منی ...


می روم تا بخوابم که شاید تو را در خواب ببینم.... اگر تو را در خواب دیدم ... فرداشب زودتر می خوابم تا تو را بیشتر در خواب ببینم و اگر بدانم مردگان هم خواب میبینند .... میمیرم تا همیشه تو را ببینم.


گرچه از دوری این فاصله ها مایوسم.... از همین فاصلهی دور تو را می بوسم.

 


 

اگر رفتم تو یادم کن ... اگر مردم تو خاکم کن ... اگر ماندم به مهر خود شادم کن.


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند گوشی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 493
  • بازدید کلی : 8,708