loading...
رضا اس ام اس
mohammadreza بازدید : 23 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

فراموش نکن که تو برای دنیا یک نفر هستی

 

 اما اینو خوب بدون که برای یک نفر همه ی دنیا هستی

 

* مسیج عاشقانه *

 

روزگاریست که سخت گرفتار توام

 

فکر من باش که در این گوشه گرفتار توام

 

من شنیدم که طبیب دل بیمارانی

 

پس طبیب دل من باش که بیمار تو هستم

 

* مسیج عاشقانه *

 

من آهنگ غریب روزگارم

 

 غم در انتهای سینه دارم

 

 تمام هستیم یک قلب پاک است

 

که آن را زیر پایت می گذارم

 

* مسیج عاشقانه *

 

توای زیبا ترین شعر رهایی

 

 تو ای گلبرگ سرخ آشنایی

 

 میان کوچه های قلب تارم

 

 به دنبال تو میگردم کجای

 

* مسیج عاشقانه *

 

میگن عاشقا عشقشونو زیبا میبینند،

 

این دفعه كه دیدمت خیلی زیبا شده بودی،

 

نمیدونم تو هر دفعه داری زیباتر میشی یا من عاشق تر

 

* مسیج عاشقانه *

 

میگن شیشه عمرآدما اگه خیس بشه،عمرشون كم میشه!میدونستی چشمات شیشه عمرمه

 

* مسیج عاشقانه *

 

خودتو از کسى پس نگیر،چون ممکنه تنها چیزى باشى که اون داره

 

* مسیج عاشقانه *

 

هرچه زدم بی تو دلم وا نشد / جز تو کسی باب دل ما نشد

 

هرچه پرستو شدم و پر زدم / هم نفسی مثل تو پیدا نشد

 

* مسیج عاشقانه *

 

صدای پای تو که میروی ، صدای پای مرگ که میآید

 

* مسیج عاشقانه *

 

برای دیدن تو ، چشم میکند گدایی / به خدا که این گدایی ندهم به پادشاهی

 

* مسیج عاشقانه *

 

بوسه یعنى عشق خالى از گناه ، بوسه یعنى قلب تو از آن من ، بوسه یعنى تو همیشه مال من

 

* مسیج عاشقانه *

 

تو مپندار كه از یاد،تو را خواهم برد

 

من بدون تو به یك پلك زدن خواهم مرد

 

* مسیج عاشقانه *

 

در غوغای زندگی،تا سكوت مرگ دوستت دارم!تاوان هر چه باشد: باشد

 

* مسیج عاشقانه *

 

ندارم لحظه ای از تو رهائی / امان از عشق و این رهائی

 

تمام ترس من ناگفته پیداست / مبادا بین ما افتد جدائی

 

* مسیج عاشقانه *

 

از پاسخ من معلمان آشفتند / از دهانشان هر چه در آمد گفتند

 

اما به خدا هنوز من معتقدم / از جاذبه تو ، سیب ها میافتند

 

* مسیج عاشقانه *

 

آنچنان کز برگ گل عطر گلاب آید برون / تا که نامت میبرم از دیده آب آید برون

 

* مسیج عاشقانه *

 

میبخشم شهر دلم را به گل خنده های تو ، ای کلامت معنی هستی

 

* مسیج عاشقانه *

 

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد

 

* مسیج عاشقانه *

 

تقصیر دلم نیست که در کنج دلم جا داری / خوشگلی ، با نمکی ، دو چشم زیبا داری

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند گوشی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 530
  • بازدید کلی : 8,745