loading...
رضا اس ام اس
mohammadreza بازدید : 28 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

مهرت ای یار زمانی زه دلم پاک شود که تمام بدنم زیر زمین خاک شود

 

* اس ام اس عاشقی *

 

در دادگه عشق کنم از تو شکایت گویم به خدایت که مرا کشت دو چشمان سیاهت

 

در هرنظرت مستی صد جام شراب است چشمان تو میکده دلهای خراب است

 

* اس ام اس عاشقی *

 

به غم کسی اسیرم که زه من خبر ندارد  

 

  عجب از محبت من که در او اثر ندارد 

 

  غلط است که گویند گویند دل به دل راه دارد

 

دل من زه غصه خون است دل او خبر ندارد

 

* اس ام اس عاشقی *

 

ما در هبچ سرزمینی زندگی نمی کنیم منزل

 

ما قلب کسانی ست که دوستشان داریم

 

* اس ام اس عاشقی *

 

جان عزیز است به هر بی سر پایی ندهم می دهم جان به همان یار که او جان من است

 

* اس ام اس عاشقی *

 

در سرای گل فروشان گر چه گل بسیار است چون تو گل پیدا نمودن سخت دشوار است

 

* اس ام اس عاشقی *

 

در زندگی هر انسانی لبخندی از خداست تقدیم به تو که زیباترین لبخند خدایی

 

* اس ام اس عاشقی *

 

چشم هایت به من اموخت که با اخرین نگاه اولین غم اغاز می شود

 

* اس ام اس عاشقی *

 

می دونی طبق امار کم جمعیت ترین جای دنیا کجاست قلب منه چون تنها تو ساکن اونی

 

* اس ام اس عاشقی *

 

حافط زه چشمان قشنگ تو غزل ساخت

 

هرکس که تو را دید به چشمان تو دل باخت

 

نقاش غزل تا که به چشمان تو پرداخت

 

دیوانه شد و از طرز نگاهت قلم انداخت

 

* اس ام اس عاشقی *

 

میگن خدا قشنگ تر از گل نیافریده ولی چشمان من قشنگ تر از تو گلی ندیده

 

* اس ام اس عاشقی *

 

من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو تصویر دلت می می رم

 

* اس ام اس عاشقی *

 

بو جلوی ایینه ببین کی توشه .....اگه اون نباشه می خوام دنیا نباشه

 

* اس ام اس عاشقی *

 

تو را از بس زولالی دوست دارم تو را از بی مثالی دوست دارم

 

اگر چه شاخه ای گل هم ندارم تو را با دست خالی دوست دارم

 

* اس ام اس عاشقی *

 

قلم می تراشم از هر استخوانم  مرکب گیرم از خون رگانم بگیرم از پرده دل نویسم بهر دوستت دارم

 

* اس ام اس عاشقی *

 

بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی /  گفتمت نامهربانی دم ز حاشا میزدی

 

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزد

 

* اس ام اس عاشقی *

 

اگر یک اسمان دل را به به قصد عشق بردارم میان عشق و زیبایی تو رامن دوست می دارم

 

* اس ام اس عاشقی *

 

با همه بی سرسامانیم باز به دنبال پریشانیم امده ام بلکه نگاهم کنی عاشق ان لحظه طوفانی ام

 

* اس ام اس عاشقی *

 

خواستم زیبا گلی را زینت خاطر کنم دیدم اندر خاطرم جز تو گلی زیبا نبود

 

* اس ام اس عاشقی *

 

اگر دیدی دلی تنها نشسته نگو ان دل چرا تنها نشسته بدان دوریت او راشکسته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند گوشی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 454
  • بازدید کلی : 8,669