loading...
رضا اس ام اس
mohammadreza بازدید : 22 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

مسیج عاشقی *

اگه عشقت کورم  کنه نتونم دنیا را ببینم مهم نیست حس بودنت قشنگ تر از دیدن دنیاست

مسیج عاشقی *

بیا دنیا را تقسیم کنیم اسمان مال تو ابراش مال من دریا مال تو موجش مال من

 خورشید مال تو ماه مال من اصلا دنیا مال تو تو مال من

مسیج عاشقی *

تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم یک سبد عا طفه دارم همه ارزانی تو باد

مسیج عاشقی *

مرگ ان نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ ان است که از خاطر تو پاک شوم

مسیج عاشقی *

من ناخدای عشقم طوفان حریف من نیست  من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست

مسیج عاشقی *

ماه من پرده از ان چهره ی زیبای خود بردار تا فلک لاف نزند که ماه دارم

مسیج عاشقی *

شعله گشتم از فراغت سوختم در انتظارت هرگز از یادم نرفتی من فدای روی ماهت

مسیج عاشقی *

دردم از دیدار توست دل فقط بیمار توست شادی وعشق امید هدیه چشمان توست

مسیج عاشقی *

تقدیم به ان که دوریش غمم خانه اش قلبم وفراموشیش مرگم است

مسیج عاشقی *

به تحمل اخرین برگ پاییز به گرمایی تن خورشید به زیبایی اسمان شب

 وبه اشتیاق اولین دانه برف قسم یاد که دوستت دارم

مسیج عاشقی *

اگر اشکایم گل زندگیت را ابیاری کنند همیشه خواهم گریست تا تو زنده باشی

مسیج عاشقی *

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم اید از تربت من بوی وفاداری تواید

مسیج عاشقی *

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را

مسیج عاشقی *

بین رویای شبانه جوستوجویت می کنم نرگس عشق منی هر لحضه بویت می کنم

  برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد ای گل ناز بهاری هر لحضه یادت می کنم

مسیج عاشقی *

زندگی من قصه ایست که متن ان وجود تو پایان ان نبود توست

مسیج عاشقی *

یک لحظه تماشای روی ماه تو مرا مست تر از صد جام شراب ساقی کند

 مرا چه حاجت به شراب ساقی شراب من نگاه توست مستی من زه چشمان قشگ توست

مسیج عاشقی *

تمام زندگیم فدای چشمای قشنگ توست

 دلم هر لهظه مجنون تماشای روی زیبای توست

  بهشت ارزانی خوبان عالم بهشت من تماشای چشمای قشنگ توست

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند گوشی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 535
  • بازدید کلی : 8,750